Calatorii 2015

Am mai fost odata in acest an la Busteni, nu am apucat atunci sa merg cu telecabina si altele. La venire vineri am mers pe la Focsani - Lepsa - Tg. Secuiesc drumul e bun, chiar foarte bun, unele portiuni mici e in constructie si cam 3-5 km e drum pietruit dar bun se poate merge lenger, dar se lucreaza la drum. Am ajuns la Brasov si mers spre Busteni pe centura Brasovului, la valea prahovei belea, aglomeratie foarte mare, am reusit sa ajung la Busteni la pensiune unde aveam cazare, cam incomod cazarea, departe de Busteni. Vineri am fost la partia Kalinderu, frumos dar putini oameni, mers cu telescaunul si sania aia super, merita bani e frumos. Sambata am plecat spre telecabina, era aglomeratie foarte mare de am stat 3 ore la rand sa pot urca cu telecabina. Am ajuns la babele si sfinx si plecat spre pestera tot cu telecabina, la coborare am vazut indicatorul spre pestera, 1000 metri hmm credeam ca e mai aproape, 2 km ii fac repede, ajuns la pestera ce sa vad, iara aglomeratie... stat cam o ora la rand, am mers prin pestera, e frumoasa merita, dar aglomerat rau. Venit inapoi la telecabina ce sa vad iara aglomeratie mare... si de nervi sa nu mai stau la rand, am urcat pe jos pana la babele, mai eram cu un prieten. Si cand ajung la babele la telecabina... ghici, iara aglomeratie,.. am vrut sa merg pe jos pe la jepi mici (demult tot vreau sa fac acel traseu) dar cam tarziu (16.30) si incepuse putin ploaia, dar nu stiam cat de mare e randul, cand am vazut cat e... era prea tarziu sa mai merg pe jos. Asta e timp pierdut la telecabina si normal bani degeaba. Nu am mai apucat sa fac vf Omu si/sau Crucea Caraiman din cauza lipsei de timp. Am condus pe acel prieten la gara, pleca acasa la Bucuresti cu trenul, moment urat dar trecut cu vederea, speranta ca ne vom regasi... (cu acel prieten am fost anu trecut pe munte tot cam in aceste zone). Duminica am plecat spre casa cam dezamagit nu am apucat sa fac traseul jepi mici si altele, dar o sa mai reivin. Motoreta ma ajutat sa ajung acasa fara probleme. Dar ca o paranteza, asta cred ca e ultima drumetie cu motoreta, nu as mai face drumuri lungi, plictiseala, motoreta nu prea ma mai ajuta si nu prea mai am chef de plimbari, nu stiu de ce dar am asa o teama, graba nu inteleg de la ce, nu ma mai bucur de drumuri, peisaje cum faceam odata. Poate accidente belele cu motoreta cateodata si altele, nu mai am spor sa merg cu motoreta, fac multe ore cu ea....  Traseul parcus: traseu

O mica plimbare pana la statiunea Slanic Moldova ca in fiecare an. Am mers prin judetul Galati si iesit la Cuca-Matca-Tecuci, drum dezastru unele locuri, nu recomand. Cel mai bun drum e de la iesire din Cuca si pana la Cudalbi. La slanic moldova nu am mai gasit cazare la acele casute care ma cazam in fiecare an, acele casute au fost inchise, pacat era super acolo si zona. alte pensiuni erau ocupate. Cazare am gasit doar la cort tocmai la iesire din statiune unde nici semnal la telefon nu prea era dar era foarte frumos. Acolo la camping am gasit niste oameni foarte de treaba, un om mi-a dat o saltea ca o avea in plus, noroc de acea saltea ca a mai tinut putin din frig. A fost un frig noaptea si dimineata... mai frig ca la Sinaia. Am mers pe traseul "300 scari" in sens invers cum il faceam ca deobicei, pare mai usor nu e asa obositor si am fost inpreuna cu niste oameni din camping, super. Plimbari pe la izvoarele, prin parc-ul din statiune care e super frumos si a doua zi inapoi spre casa tot pe unde am venit... asta e. La intoarcere mai aveam 3 km de casa mi-a sarit lantul de pe pinion, se stricase rulmentul de la pinion roata, am mers incet si bine ca am ajuns cu bine acasa.  Poate ma ajuta motoreta sa mai merg si la anu aici. Traseul parcus: traseu

Asta e a 3 a calatorie pe acest an asa mai lunga, in alti ani faceam multe plimbari dar din ce in ce si mai putine. Nu e vorba numai de bani, mai multe si cam plictisit intr-un fel de drumuri. Nu am motocicleta prea buna de o viteza cat de cat si fac multe ore pe drum. In fine, acum am fost la Sinaia, un fel de concediu de 4 nopti. prima zi, mai aveam cam 40-50 km pana la Sinaia si ma prins ploaia, am mers cam 40-50 km pe ploaie ca nu se oprea pe DN1, senzatii tari... A doua zi am fost la cota 1400 cu motoreta si de la cota 1400 la cota 2000 cu telecabina. Frumos in acele zone, mancare foarte buna la cota 2000. Dupa am mers la Castelul Peles. dar si in interior de data aceasta, dar care ma dezamagit politica de la angajatii de la castel. Obligatoriu cu ghid, nu ai voie sa merg unde vrei, sta dupa tine angajatii parca as fi fost la scoala, poze nu ai voie sa faci si trebuie sa asculti ce spune ghidul, ma dezamagit. La Castelul Bran ma plimbam cat vream si ma puteam intoarce si nu aveam ghid. A 3 a zi am vrut sa merg la Babele, Sfinx cu telecabina, dar pe motiv ca era vant nu mergea telecabina si ma agata cei cu masinile ca ma urca ei pe munte ma duce peste tot cu o suma de bani destul de mare, pe mine nu ma interesa oferta lor. Vream ori cu telecabina ori mergeam eu pe transbucegi cu motoreta. Asa ca am mers doar la Cascada Urlatoare care e o cascada foarte frumoasa, traseul bun si usor. A 4 a zi am vrut iara sa merg cu telecabina si... supriza nu mergea, cica vant pe munte, asa ca am mers cu motoreta pe transbucegi pe unde am mers si anu trecut pana la piatra Arsa si de acolo pe jos la Babele, Sfinx si Crucea Caraiman, de data asta am prins vreme super, senin si se vedea de sus orasul Busteni si altele, super frumos, nu ma induram sa plec de acolo. La plecare de la cruce, am mers pe alt drum care ducea la cabana Caraiman, un drum mai dificil dar frumos si am iesit direct la Piatra Arsa. A fost un mic concediu la munte frumos, fara probleme. Raman cu amintiri placute, poze, poate o sa mai ajung prin acele zone pe viitor. Si traseul facut, m-am dus pe la Brasov si intors pe la Ploesti. Traseu

Seawolves Bike Fest 8 -
 Mamaia 2015

Am fost si in acest an la Seawolves Bike Fest 8, la camping S din Mamaia nord, un camping mult mai frumos si bun decat cel de anu trecut, nu se compara cu primul camping, dar asta e. Plaja frumoasa si destul de organizat. A fost destul de aglomerat si in acest an la Seawolves Bike Fest. Am fost putin si prin statiunea Mamaia vineri, dar sambata am stat numai la camping S la intruirea moto, am fost si pe plaja, am facut o baie in mare, apa destul de buna, calda nu valuri si destul de calma marea. Si in acest an a plouat vineri seara, dar de data aceasta am avut folie pe cort si nu am avut probleme cu apa in cort. Altii aveau si ma gandeam ce am patit eu anu trecut... In rest ce sa mai scriu. Am ajuns vineri la camping in jurul orei 12.00 si plecat duminica in jurul orei 10.00. Nu imi pare rau ca am fost, nu are de ce, in ciuda faptului ca am fost singur, nu ma deranjat. Ma mai gaseam din cand cu niste motociclisti din Galati (cu care ma gasesc vinerea la Galati mai mereu) si mai vorbeam cu ei. In rest las pozele sa vorbeasca. E un drum care l-am mai facut de ceva ori, deci nu e ceva nou. Pun si traseul care l-am facut, cum am zis nu e ceva nou. Am trecut tot cu bac-ul, in ciuda faptului ca pentru motocicleta e destul de scump biletul la bac (10 lei).
Pe drum cand mergeam la Constanta, aproape de Cerna cam la 50 km de Galati, era un pui de pisica abandonat, imi era mila de el, dar nu aveam unde sa il iau sa il duc in cel mai apropiat sat, am dat ceva de mancare si apa, dar el bucuros sa se suie pe mine si pe motoreta, mi se rupea inima... Cand m-am intors m-am uitat dupa el, nu l-am gasit nici mort calcat de masina si nici viu, ori a plecat ori la gasit cineva, ma bucur sa fi gasit cineva.  Traseul

Prima plimbare mai lunga cu motoreta pe anul acesta 2015. De 1 mai am mers pana la Macin Greci jud Tulcea la Popas Angelo pentru o gustare, ca sa nu stau acasa de 1 mai, nu am ajuns la mare pe litoral, dar tot am fost la "mare distanta de casa" . Foarte frumoasa zona muntilor Macin, dar pacat ca oamenii o strica. Era o padurice frumoasa aproape de sat Garvan si acum nu mai e nimic, e camp parca nu a fost nimic, pacat... Si alta parte proasta e trecerea cu bac-ul, au scumpit foarte mult pentru motoreta/scuter, (10 lei) deci nu inteleg scumpirea, dar asta e... Pod peste Dunare nu o sa vedem noi cat timp Navrom Bac e la "putere"...  Am facut si ceva poze, oricum am mai facut poze prin aceste zone, dar pun altele mai noi.