Calatorii 2011

Mos Craciun cu motocicleta 2011

In aceasta plimbare in ajunul craciunului, am fost uni motociclisti inbracati in costum de mos craciun inpartind daruri la copii, la 3 case de copii. Am facut inpreuna o plimbare prin oras si retras la un bar sa ne incalzim cu o cafea calda. Pe unde am fost prin oras, toata lumea ne saluta, facea poze/filme. a fost foarte frumos, m-am simntit bine eu si alti la fel. Cu aceasta ocazie ca am participat si eu, m-am socializat cu uni motociclisti care sunt oameni de oameni... Bineinteles si la anu voi paticipa daca totul va fi bine...

Inca o excursie in zonele montane din moldova, frumoasa zona moldovei in zonele montane, merita vizitate... Acum am fost la Slanic Moldova, vizitat statiunea si mers pe jos prin padure pe la cascada care a cam "secat". Am ajuns la izvoarele, dar nu suport mirosul la acele ape minerale, dar mai sa si beau.. Si la traseul "300 scari", dar am urcat putin si m-am intors, cine are conditie fizica si timp le poate urca acele 300 trepte . Zona e foarte frumoasa merita vizitata, oameni detreaba, nu am vazut tigani sau tarani plouati, cum am inteles este o zona ferita de crime, furturi si altele In trecere am trecut si la Mausoleul de la Marasesti, acum l-am vizitat si interiorul La plecare am trecut si la Salina de la Tg. Ocna, acea statiune subterana din sare, am ramas uimit ce fel arata acolo in acea pestere imensa din sare, e super frumos Excursia a durat 2 zile, sambata si duminica am plecat, cazat tot la o pensiune la casuta. Total cam 470 km dus intors si plimbat prin statiune si putin dincolo unde e drumul forestier, e frumos in acea zona, dar trebuie moto de enduro, ma prins putin si ceva ploaie cand eram in parcul de la statiune, dar a trecut repede Tot singur am fost, alti nu pot, alti nu au timp/bani si altele si nu prea are cu ce uni, eu am mers cu o viteza de 80-85 km/h, la intoarcere am dat si 90 si ajungeam si la 100 dar rar, nu vream sa fortez mult motorul Deci daca mergeam cu o viteza de 50-60 km/h cum am mai mers cu alti cu scuterele, ajungeam tarziu si nu imi ajungea timpul pentru vizitat zonele si de recreere, cum sa intampla si in alte excursi... De la Hanu Conache m-am gasit cu un prieten cu scuterul si am venit aproape de galati inpreuna, el fiind din braila, am mers cu el cu 50-60km/h, dar era distanta scurta drum mai prost si eram aproape de casa. Daca plecam cu el inpreuna trebuia plecat dimineata de acasa, asa singur am plecat pe la 7.30 si ajuns in jurul orei 12-13.00 plus ca am vizitat si Mausoleul si altele in acest timp... Traseul parcus: http://g.co/maps/vgq7u

Am profitat ca inca nu sa stricat vremea, inca nu a venit toamna si am mai facut o plimbare si azi de plictiseala Normal tot peste dunare, pana pe la comuna Horia si putin mai departe, e o zona foarte frumoasa si bogata in peisaje de munte si paduri si sa nu uit de drumuri cu dealuri si curbe super si unele drumuri sunt foarte bune la asfalt si este si aproape de mine, pana la Brasov si ceilalti munti sunt prea departe, asa ca, ma multumesc si cu munti Dobrogei Am mai facut si azi cam 170 km si normal ca deobicei tot singur si nu am avut nici un plan de la inceput pe unde sa merg, pe traseu ma hotarasc pe unde sa merg si cat sa merg in functie de timp... Pe la Atmagea posibil un accident de moto cred, era motociclete adunate si ceva masini si o salvare, nu am vazut vre-o masina sau moto sifonate, nu am oprit nu m-am bagat in seama, era ceva oameni pe acolo, eu nu ma bag in seama daca nu sunt bagat in seama De la Braila pana la Galati am fost insotit de un prieten Traseul parcus: http://g.co/maps/xfp9n

Si am fost si la Cheile Bicazului si Lacul Rosu Am plecat sambata si venit duminica seara, sambata dimineata am cam dat de ceata, pana la bacau a fost ceata, nu mereu, cand era mai inorat... si frig, noroc de echipamentul in dotare. Si sa vorbesc despre Cheile Bicazului si Lacul Rosu, am avut timp sa fac aceasta excursie in 2 zile inca am avut timp destul pentru si plimbari prin zona, am ajuns pe la Bicaz pe la 12.30 deci... La Cheile Bicazului sunt niste curbe si dealuri... cu scuterele nu prea poti face fata prea bine, doar sa mai dai din "pedale" E foarte frumos, nu ma induram sa plec... de cazat am dormit la o catuta la Vila Bradul, recomand. Si schimbat putin traseul la intoarcere, de la Adjud am mers spre barlad, am cam regretat din cauza drumului, dar niste peisaje superbe si curbe super, parca era un mic transalpina Toata excursia am fost singur, doar la cazare m-am intalinit cu alti galateni cu masinile, nici acolo nu scap de galateni (glumesc) Viteza cu care am mers a fost cam 80-85km/h pe europeana, prindea si mai mult, dar nu ii dadeam eu voie sa urce, mai rar dadeam si 90km/h la intoarcere, asa pe drumuri la proaste cam 70km/h sau mai putin, depindea de drum. Oricum totul a decurs bine fara probleme pe drum, nu am facut nimic la motoreta in atatea km, doar stearsa de roua de la munte Si pun si ceva poze, cine vrea mai mult... este invitat sa mearga si el sa vada pe viu, asa poze gasesti si pe net o gramada, dar e alta senzatie cand vezi pe viu Traseul parcus: http://g.co/maps/t5cav

Am mai facut singur azi cam 170 km in munti dobrogei prin padure drumuri in lucu cu pietris si alte drumuri cu gropi imense, nu era groapa langa groapa, era groapa in groapa nu aveai ce sa ocolesti... drumuri judetene care nu au mai fost asfaltate de zeci de ani... Dar sa compensat cu peisajele superbe din padure, zone pusti, trecea o masina foarte rar oameni nici gand sa vezi doar prin sate mai vedeai oameni care se uita mirat la mine ca ce caut in satul lor parasit In unele zone prin padure nici semnal la telefon nu prea aveam... E drum de facut cu enduro ceva si cu bicicleta merge ca e o liniste acolo... numai eu care faceam galagie Si multe drumuri forestiere care nu m-am bagat pe ele ca nu am GPS si sa nu ma ratacesc Si la intoarcere am mai trecut pe la manastirea cocosul si de data asta am urcat si la crucea care a cantat cocosul de sa infiintat manastirea... ca sa ajungi la acea cruce, urci niste scari de... Si intors acasa cu bac-ul de 17.30 plecat cu bac-ul de 10.00, deci nu am facut prea mult, dar am si stat in unele zone ca era prea frumos numai sa treci repde. Traseul care l-am facut nu prea era planuit, a fost mai mult facut pe loc, in functie de timp, daca nu aveam prea mult timp nu mai faceam asa mult, il mai scurtam, aveam mai multe variante Intru-un fel e bun drum mai rau ca mergi incet si vezi mai bine drumul, daca era drum prea bun bagai viteza si nu prea vedeai mare lucru si in plus era si mai po.pu.lat de masini Pun ceva poze si link cu drumul pe harta care l-am facut eu azi, plecare din Luncavita spre Nifon-Horia si intors pe la Niculitel Traseul parcus: http://g.co/maps/rznhp

O scurta plimbare de duminica eu si cu motoreta mea, e mult mai bine si frumos singur Galati-Macin si pana la comuna Greci facu un popas la Popasul Angelo gustat ceva si retur... Si ceva poze cu peisajul care e super Cam greu sa faci poza de unul singur, dar cu ceva efort se poate Posibil in alt weekend sa trec prin padurea macinului si cred ca tot singur, am mai fost, dar vream sa mai fac si alte trasee turistice, normal ele se fac pe jos sau bicicleta, dar... Traseul parcus: http://g.co/maps/5tqca

Aceasta excursie de 10 zile, am facut-o cu inca 4 prieteni, unul din deva, unul din braila si 2 din galati. Eu am plecat singur sambata dimineata, cei 2 scuteristi plecase de vineri. Am ajuns la Brasov la un Party de scuteristi, acolo a fost destul de bine frumos, m-am simntit destul de bine. Duminica am plecat spre Transfagarasan toti 5 inpreuna. Urmand sa ajungem la Transalpina pe la Curtea de Arges, Ramnicul Valcea si la Novaci am inceput Transalpina, un traseu super frumos, curbe destul de periculoase, pana pe la Sebes si intors acasa pe la Medias, Sighisoara unde am vizitat si cetatea. De la Sugas ne-am despartit de baiatul cu scuterul din Deva, un baiat super cu chef de calatorii. Totul a fost frumos fara incidente, cand am ajuns la Lepsa sa cam stricat vremea, a inceput sa ploua, speram ca se va opri, sa oprit cat de cat, dar duminica dimineata a inceput iara si ne-a udat pe toti si bagajele, am mers pana aproape de Focsani prin ploaia cand torentiala cand se mai oprea... De la Fosani spre Galati am avut vreme frumoasa si am ajuns cu toti bine acasa. Asta a fost ultima excursie in grup, mai ales cu acei 2 scuteristi din Galati, a fost niste conflicte intre noi pe traseu ca deobicei asa se intampla mai mereu in grupuri... si am ramas sa facem separat drumetii, e mult mai bine si frumos singur. Traseul parcus: http://g.co/maps/t8fg9 (nu zic ca e exact asa, doar posibil cu mici scapari, diferite drumuri, a fost prea lung sa-l tin minte chiar tot...)

Vizitat manastirea Cocosul de la Niculitel si imprejmuiri in drum spre manastire. Locuri foarte frumoase si bineinteles si manastirea e superba. Traseul parcus: http://g.co/maps/q9awf

O plimbare cu un prieten si un amic de scutereala si unul cu o motoreta de la Braila,  pana in apropiere de Delta Dunari, la Murghiol judetul Tulcea. Locuri pline de peisaje super frumoase. Traseul parcus: http://g.co/maps/9735j

O plimbare peste Dunare in munti Macinului comuna Greci la un gratar intre prieteni de drum. A fost o zi frumoasa de primavara, am fost cu motoretele/scuterele pe munti, cine a putut a urcat cine nu a abandonat (se vede si in poze cine a putut urca... ) O zona foarte frumoasa si... aproape de casa. Traseul parcus: http://g.co/maps/t5dyt