Calatorii 2009

Siriu 2009

Aici am mers singur pana la Siriu si am ajuns si la barajul de la siriu. A fost intr-o zi de iarna, dar destul de calda pe 5 decembrie... Am fost asa o plimbare de plictiseala si dupa un accident care l-am avut in urma cu 3 saptamani si simnteam nevoia sa plec asa sa ma plimb undeva. Acolo m-am gasit cu un prieten care a venit tocmai de la Medias, el a prins la intoarcere si ploaie noaptea, el a vrut sa plece noaptea acasa, nu a vrut sa mai stea o noaptea cu mine la o pensiune unde era cald si bine. Nu prea eram asa de linistit dupa ce a plecat el, la telefon nu raspundea si dupa un timp cica sa consumat si bateria la telefon, pana spre dimineata cand am sunat iara, tot imi faceam griji, atunci m-am linistit ca totul a fost bine si a ajuns bine acasa el. Eu a doua zi am plecat spre casa, era soare, cald si frumos. Nu am plecat in acea zi eu, nu ma grabeam si ma apuca si pe mine noaprea si posibil ploi si/sau polei si cam departe de casa, nu era nici o placere... Oricum a fost frumos si mi-a placut foarte mult.

O mica plimbare off road cu scuterele prin padurea muntii Macinului, drumul care ducea la varfu Tutuiatu. O priveliste super si drum usor de parcus. Am mers de la comuna Greci si am iesit pe la comuna Luncavita pe DJ 222A. Nu e recomandat a se merge cu scuterele pe acolo, dar..

Asta a fost prima calatorie singur, trebuia sa ma gasesc cu un prieten pentru prima oara, el e din Medias. Am vizitat Poaiana Brasov, Rasnov si pe langa castelul Bran, nu l-am vizitat din pacate... Am stat o noapte la cort intre Poiana Brasov si Rasnov, nu a venit ursul doar eram cam in camp pe langa un copac.
Traseul parcus: http://g.co/maps/x383u

Asta a fost prima mea calatorie cu motoreta cu un coleg de drum, Geo, datorita lui am vizitat multe si ma facut sa imi placa plimbarile pe 2 roti si sa am curajul sa fac asa ceva si singur, atunci mi-a intrat mai mult in sange excursile pe 2 roti si datorita lui am facut multe calatorii inpreuna. Asta a fost o excursie de 2 zile, campat la cort intr-o padurice in apropiere de Navodari. Inainte de campat prima zi, am fost la Cetatea Histria sa vizitam si dupa am mers la Constanta la Mamaia pe plaja, nu am facut plaja/baie, nu prea era timp si noi nu am venit pentru asa ceva, doar sa vizatam cat de cat in trecere unele locuri frumoase. Traseul parcus: http://goo.gl/maps/8wAI1