Calatorii 2013

(creat de google+)

Mos Craciun cu Motocicleta 2013

Traditia s-a tinut si in anul 2013, chiar daca vremea nu prea a tinut cu noi pe 2 roti, dar tot am fost cativa motociclisti care am mers pe o asa vreme, cu ceata si frig, dar a merita din plin pentru bucuria copiilor de la case de copii unde am fost si inpartit daruri din partea motociclistilor din Galati. Imi place foarte mult sa merg la acest eveniment, chiar si fara motocicleta cum a fost in anul 2012, imi place sa si vad acei copii care se bucura pentru orice. Poate reusim sa mergim si in 2014 de Ajunul Craciunului si poate o vreme mai  "buna"...
 Eu am fost nevoit sa merg cam peste 20 km dus intors pe motoreta, era o ceata de nu vedeam mai departe de 10-15 metri, dar am ajuns acasa bine si fara incidente si normal nu regret nimic ca nu eram obligat sa merg...

Inca o mica plimbare la Popas Angelo de la Greci - Macin, Tulcea peste Dunare. De data asta am gasit 2 colegi de drum din Braila, oameni serios si de nota 10, care am mers cu ei inpreuna, plecat cu bac-ul pe la Braila si intors pe la Galati. A fost cam scurta, e si plimbare de toamna am gasit o zi mai frumoasa si am iesit la o mica plimbare. Am mai fost putin si in comuna Greci pe langa munti, dar drumul e off road si nu am vrut sa ne aventuram prea mult, poate pana la sfarsitul anului pana cand da zapada sau/si ploi vreme mai rece o sa mai facem o plimbare doua cine stie asa scurte de o zi maxim in limita disponibilitatilor.

MotoPetrecereaDeltei - SEAWOLVES Tulcea - Luncavita 2013

Am fost si la a 2a intruire moto de la Luncavita, prima a fost anu trecut in acest loc. Un loc foarte frumos, liniste in mijlocul naturii, padure si munti. De la Luncavita mai era 7 km pana la Cetatuia locul unde s-a tinut intruire moto. Despre intruire numai cuvinte de lauda, organizat, frumos ca de fiecare data. Eu personal ma cam plictisit putin, fiind mai mult singur e si normal, am avut pe acolo prieteni motociclisti din Galati, dar nu puteam sa ma tin de ei mereu, e si de respect, e si varsta si altele, au motociclete eu am motoreta/scuter. si nu sunt genul sa ma bag in seama cu oameni daca ei nu ma prea baga. Dar si locul e putin devina, nu aveam semnal la telefon si cam izolat. Eu eram mai mult singur mai mereu, dar m-am simntit bine si nu imi pare rau ca am fost, mi-a placut. Mai bine singur decat cu alti care nu as fi vrut sa ii cunosc. Nu ma prea ma inprietenesc asa usor, sunt mai mult "lupul singuratic" cum s-a spune... Cei care am mai mers cu ei anul trecut la intruiri si altele, care sunt mai apropiat de ei, anu asta nu a mai vrut, motive de tot felu... Eu am mers ca imi si place dar am vrut sa mai merg intr-un loc in mijlocul naturi. Am dormit la cort, noaptea e cam frig, dar cu sac de dormit bun si inbracat e destul de bine. Am venit de vineri la intruire, vineri seara, sambata am fost putin pe la manastirea Cocos, la dus am fost pe drum off road de munte, dar acceptabil, e pietruit se poate face lenger si incet, adica pe DJ229C, el e neasfaltat pana la manastirea Cocos, de la manastire e asfalt nou pana in comuna Niculitel. Intors pe drum european pe la Isacea si inapoi la intruirea moto. Duminica dimineata am plecat spre casa, la Vacareni m-am mai gasit cu un prieten, nu e motorizat si stat la un pahar vorba/suc... Si traseul facut. traseul

Am plecat pe 15 august de Sf. Marie la o mica vacanta la Marea Neagra pe Litoral la Mamaia, statiunea care imi place mai mult mie, ai ce vedea unde sa te plimbi una alta, hoteluri aproape de plaja. Am stat cazat la hotel Doina si am fost multumit de conditi in mare parte. Inainte sa ajung la Mamaia am vizitat si cetatea Histria care era cam in drumul meu, am mai fost aici in 2009 cu un vechi prieten care a fost prima excursie pe 2 roti la drum mai lung. Asta a si fost un motiv ca am fost la Histria pentru amintiri de demult... Si traseul a fost in mare parte acel din 2009. In rest a fost frumos la Mamaia, am mai plecat putin cu motoreta prin Constanta la City Park Mall. La Mamaia am fost si in satul de vacanta putin pe seara, nu prea am fost multumit de acele "jucarii" de acolo. Am prins un moment cand a batut vantul cam tare si erau valuri pe mare si putin rece, mai ales cand ieseai din apa. Imi place mamaia, mai ales si acele cluburi cu muzica super. Pozele sunt de la cetatea Histria primele, Mamaia si seara pe plaja Mamaia cu acele Care Alegorice. Nu am facut prea multe poze, nu prea era mult de pozat si pe plaja nu aveam camera foto la mine si nici telefonul, de siguranta nu aveam unde lasa. Am fost singur pe motoreta pana la Mamaia dar acolo m-am mai gasit cu cineva care acea persoana a venit cu maxi-taxi, deci acolo nu am fost singur. Intr-un cuvant m-am distrat, m-am simntit bine pentru 3 nopti care am stat. La anu care vine daca o sa mai am ocazia, poate voi fi mai pregatit si financiar si altele si poate o sa stau si mai mult. Asta a fost prima data cand am mers pe Litoral sa fac plaja. Pe mine mai mult ma atrage zonele montane. Nu zic ca nu imi place si ma Marea Neagra pe Litoral mai ales, dar nu ai cum sa faci comparatie, fiecare are frumusete diferite si altele.  Si traseul parcus: traseu

O mica excursie pana la Brasov si prin jur. Unde am vizitat Cetatea Rasnovului, Castelul Bran si plimbat cu telecabina la Poiana Brasov. Ca bonus am prins in momentul sarbatorile orasului Rasnov si castelul groazei de la Castelul Bran care a fost super, pentru cei mai slabi de inima nu prea recomand... Si prin orasul Brasov am mers putin prin el, pana la Piata Sfatului, ma cam pierdeam cu tot cu gps si indicatoare, nu prea sunt invatat cu orasul si drumurile, e ceva mai aparte de alte orase. In rest a fost foarte frumos, vreme buna si m-am simntittraseu

Inca o plimbare scurta de 2 zile la Slanic Moldova si pe anul 2013 si normal... singur. Vremea a fost bine, a plouat ceva pe la Slanic Moldova, dar nu m-a prins ploaie pe motoreta, doar putin cand mergeam pe la izvoare si odata in padure pe traseul "300 scari". La acel traseu "300 scari" l-am facut o parte cu niste tineri, dar ei la mai mult de jumatate a abandonat eu am continuat inainte singur prin padure, m-a prins putin ploaie si acolo si mai si tuna, aventura super. Si cand sa cobor muntele cand am ajuns la rau, nu se mai putea tranvesa raul, doar trecand prin apa. Am gasit pana la urma un pod cam ceva lipsa din el, fara balustrada si l-am trecut cu ceva teama, dar am trecut cu bine. Slanic moldova e o zona foarte frumoasa, care te incanta prin acele peisaje pline de verdeata, padure si acea cascada care de data asta avea ceva apa mai multa decat in alti ani. E o zona pentru relaxare de oameni simpli, nu sa te prea distrezi cum e in alta parte la statiuni mai "laudate". Am vrut sa fac si drumul intre Slanic Moldova si Poiana Sarata, dar am renuntat din cauza ploilor, e drum off road si nu se stia peste ce dau pe acel drum, ma refer la balti, noroi... Am fost cazat tot la acele casute care de fiecare data ma cazez acolo, dar parca as cauta in alta parte. Acum nici curent nu avea, dusuri nu si altele, cam pustiu. Cam toata statiunea Slanic Moldova eram cam pustie de oameni, cred ca pe uni o fi speriat ploaia... Nu imi pare rau ca am fost si cat a fost scurt, dar m-am simntit destul de bine. Nu stiu de ce, dar parca prima data cand merg intr-o statiune pe un drum ceva, parca ma bucur mai mult, alfel ma simnt cand e ceva "nou" asa ca am mai fost prin acele locuri e frumos, dar nu mai e acea senzatie ca prima oara. O sa mai caut si alte zone de vizitat, posibil pe la Borsec, Vatra Dornei, cam departe. Nici motoreta nu ma prea ajuta mult si fac multe ore pe drum si mai fac si pauze care si alea pierd mult timp. Acum am plecat la 5.30 de acasa si ajuns la Slanic Moldova pe la 10.00. Nu ma grabesc ca daca merg grabit nu inteleg nimic, dar as vrea sa scap cat mai repede din zona mea care nu e cine stie de vazut, decat sate, drumuri proaste si altele fara interes. Poate pe viitor as gasi 1-2 colegi/prieteni care sa ma mai plimb, dar greu sa gasesti "oameni".. uni care mai stiam au renuntat la 2 roti si la drumetii si tot asa. Si traseul: http://goo.gl/maps/cEVci

Seawolves bike fest, Constanta-Mamaia si Cheile Dobrogei 2013

O plimbare pana la Constanta-Mamaia la intruirea moto Seawolves Bike Fest care e in fiecare an la tabara Turist din Mamaia, un loc foarte frumos si linistit si spatios, cat e de spatios si tot abia a incaput corturile si motocicletele venite la intruire. Am participat si la parada moto prin orasul Constanta. Am plecat normal singur, cei care credeam care va merge, ma abandonat intr-un fel, asta e, cu restul de motociclisti care ma inteleg bine din cluubul FOR Galati nu am putut merge cu ei inpreuna (deocamdata...) din cauza ca nu am motocicleta, dar m-am gasit cu ei acolo la intruire si a fost foarte bine. Spre seara am facut o plimbare prin statiunea mamaia pe jos normal si cu telegondola. Noapte am stat putin pe plaja la malul marii bagat putin in apa doar cu piciorele, era apa prea rece pentru baie. La intruire m-am simntit mai mult singur dar sunt invatat, ma mai gaseam cu un baiat din Calarasii care e un om de nota 10, cu el am mai bout o bere inpreuna. Asta e daca nu prea am cu cine ce sa fac. Duminica am plecat dimineata cu destinatia Cheile Dobrogei  si intors acasa pe la comuna Topolog nu pe aceasi ruta pe care am venit la Constanta si putin ocol pe alte drumuri sa vad cum sunt dar tot  vechiul drum va ramane. A fost o plimbare frumoasa fara incidente, nu m-a prins ploaia decat putin la camping, dar trecatoare si slaba. Deacum incolo numai singur voi merge oriunde, am mai mers cu uni motociclisti mai mici in cmc pe distante scurte, dar nu voi mai merge cu ei, nu suntem pe aceasi lungime de unda, la uni le place plimbari prin oras ceva de genu si mie mai mult plimbari de drum lung, urasc orasul. Mai ales cand am vrut sa merg la Constanta toti s-a dat deoparte... Asta e mergem inainte in drumul lui. Si traseul parcus: http://goo.gl/maps/5ElhI

O mica plimbare pe anul 2013 peste Dunare in judetul Tulcea. Am mai trecut pe la Manastirea Cocosul care am fost cam in fiecare an. O zona foarte frumoasa si manastirea la fel frumoasa. Da o senzatie de linistete. Si urcatul la cruce sus pe munte e foarte frumos si peisajul care se vede de acolo e minunat. La acea cruce se poate pune cica si dorinte... merita vizita la aceasta manastire. Si la plecare am mai trecut pe la Macin-Greci Popas Angelo pentru o mica gustare, era prea devreme sa vin acasa, imi place sa ma plimb cat mai mult prin aceste zone. Daca aveam o motocicleta de enduro sau ceva de genu, mergeam direct de la manastire la Greci, dar cu ce am e greu de facut, nu ca nu am fost, dar deocamdata nu vreau sa ma mai aventurez, acel drum nu e circulabil, adica DJ229C de la manastirea Cocosul pana la Nifon, oricum drumul e super frumos. Mi sa parut acum ca avea ceva piatra pe acest drum, posibil sa-l asfalteze, ar fi minunat. Traseul parcus: http://goo.gl/maps/xiArJ

O scurta plimbare pana la Hanu Conache, stat putin de vorba si intors spre casa. Prima zi din an de duminica mai calda si am profitat de ea. Am fost cu inca un prieten cu motocicleta si o prietena de a lui. A fost bine, frumos nu a fost asa frig, chiar destul de bine pentru o asa zi de 3 martie. Poae nu am facut prea multe, am mai fost prin asa zone si nu s-a schimbat mare lucru, doar a aparut un lac in apropiere de Tudor Vladimirescu. Am plecat pe la Sendreni si intors pe la Smardan.